Nothing to say !

    
                                                               Assalamualaikum


Ye saya memang kuat cemburu dan kuat merajuk tu memang tak dapat saya nafikan . Awak tahu tak saya kuat cemburu sebab awak , saya taknak kehilangan awak . Memang awak cakap awak milik saya tapi Allah yang tentukan kita hanya merancang selebihnya Allah yang tentukan . Saya sayang awak sangat2 sayang . Kenapa awak langsung tak faham perasaan saya ?? hati perempuan lembut dan mudah terguris bila2 je . Awak tak suka saya rapat ngn lelaki macam tu juga ngn saya sayang , saya cemburu bila tengok awak rapat ngn perempuan cemburu yang teramat ! Awak nak saya jaga perasaan awak tapi awak langsung tak jaga perasaan saya . KENAPA SAYANG ???? saya nak awak sorang je saya taknak berkongsi kasih sayang ngn orang lain dan saya taknak orang yang saya sayang dirampas oleh orang lain . Tolong la sayang bahagia kan saya macam mana awak bahagia kan saya first kita kenal dulu . MR . LC yang sekarang bukan macam MR . LC yang saya kenal mula2 dulu . LOVE YOU MR.LC

No comments:

Post a Comment