Luahan Hati

                               
                                                             Assalamualaikum


 Kadang kadang kita tidak mampu menjadi yang sempurna dalam hidup seseorang. Tapi kita dah cuba jadi terbaik untuk orang yang kita sayang.Insyaallah saya akan jadi yang terbaik untuk awak.Saya hanya mampu berdoa kepada Allah agar hubungan kita kekal hingga ke jinjang pelamin INSYAALLAH.Awak,awak tahukan yang saya sayang sangat2 kat awak dan saya pun tahu awak juga sayangkan saya.Cukup la selama nie semua EX saya permainkan perasaan saya.Saya harap awak bukan macam lelaki lain.Saya serius sayang awak.Kalau diizinkan tuhan saya nak awak jadi imam saya yang sah.Alhamdulillah mak abah sukakan awak dan sayangkan awak.

Awak,saya sayang awak sangat2 saya taknak orang lain saya nak awak je sayang.Ye saya ngaku saya cemburu tengok awak like gambar perempuan lain kat instagram tapi saya dah cerita dengan awak kn ??So sekarang nie saya cuba taknak ada perasaan cemburu tu bila tengok awak like gambar perempuan lain.Sebab saya faham instagram awak ramai perempuan awak pun dah citer segala2nya kat saya.Saya tak kesah awak nak fikir saya nie kuat cemburu ke apa?Semua perempuan pun kalau tu dia kan cemburu juga tengok BF dia like gambar perempuan lain.Sayang,saya minta maaf sangat2 dengan awak sebab saya dah terlampau cemburu.But now saya dah faham :)

Setiap kali saya duduk seorang diri mesti saya terfikir pasal hubungan kita sambil menangis.Saya fikir boleh ke hubungan kita nie kekal sampai bila2??Kita hanya merancang tapi Allah yang menentukan segala2nya.Setiap kali lepas sembahyang saya akan berdoa berikan la kesejahteraan kepada kedua ibubapa saya dan awak.Dan berdoa agar hubungan kita berkekalan sampai bila2.Terima kasih sayang sebab awak dah muncul dalam hidup saya dan bahagiakan saya.Saya bukan mengejar wang ringgit awak tapi saya mengejar HATI awak.Mungkin Allah dah tetapkan awak jodoh saya :D Terima kasih sangat2 :D



No comments:

Post a Comment