menyakitkan hati

assalamualaikum sume..arie nie ira nk cter pasal s'owg budak nie..mmg menyakitkan atie laa..tapi sabor jew laa ngn die..
    semalam ira ngn member ira nk g jln..pas2 ad s'owg budak nie die nk ikowt kteowg..so kteowg pon on je laa klau die dh nk ikowt..tapi ad ke die nk ikowt kteowg die soh ira g bgtw kt ayah die..sendiri nk ikowt sendiri ckp laa..xpyh la nk soh owg len ckp kn(geram)..member ira yg len ap ag bgtw terus terang la kt ayah die yg anak die nk ikowt..mula la bpak die membel ckp kteowg nie kuar xpkai tudung laa g masjid pakai tudung..hello!kau spe nk ckp cm2 kt aku..ske atie laki mak bpak tiri aku laa aku nk pkai tudung kew x..ad aku kesah!kteowg ap ag blah ar..
     ble kteowg dh smpai kt TC kteowg pon g laa crie bju..lpas jew crie bju kteowg pon nk g tngok wayang..sblum msok dlm panggung mak ira tpon..
    
          ( bce perbualan nie)

    mak:along ad kt mne tu??
    ira:along ad kt TC nie mak nk g tngok wayang..
    mak:along tau x??td ayah die(budak yg dlm cter nie)tnye kt mak..
    ira:tnye ap mak??
    mak:ayah die tnye kau tau x budak2 tu g taiping..mak pon ckp laa tau..pas2 ayah die ckp kowg yg ajk ank die g taiping..
    ira:ouh,ykew??xpe2 biar kn(atie panas)

        (tamat peerbualan)

  atie ira mmg panas gler laa ble dgar ayah die tduh kteowg yg ajk anak die..ase cm nk lempang jew mke anak die smlm..tapi sabor jew laa..soey ar frens lpas nie klau kteowg nk g ane kteowg xbwa dh laa kau..pasal kau kteowg sklie kne..soey laa!k'sabaran aku nie ad tahap die jgak..jgn smpai tahap k'sabaran aku xley kawal..mmg kau kne ar..bye2 frens..